bij account van twitter staat niet waar ik foto kan uploaden, picture ontbreekt in mijn account

Toegevoegd na 29 minuten:
probleem is na inlog setting staat pictur upload er niet bij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je een foto als 'profielfoto' op twitter wil doen, moet je jezelf eerst inloggen.

Rechts-bovenin staat jouw inlognaam , als je daar met je muis overheen gaat, staat er settings. klik daarop.

Eenmaal bij settings, kan je als het ware uit verschillende tabladen kiezen. Klik op profile.

Dan staat er: change your picture here.
Klik daarop, en je kan je foto veradneren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed, log in op Twitter.
Ga bovenin beeld naar "Profile"

In het volgende scherm zie je "Edit your profile" (zie afbeelding 1).
Klik daarop, dan kom je in een volgend scherm.
Klik hier op Profile, dan zie je een scherm gelijkend op afbeelding 2. Klik daar op Change Image (kan zijn dat er bij jou komt te staan: Add Image).
En de rest lukt je waarschijnlijk zelf wel.