Ik heb een insect in mijn houtenwoning zitten welke een knorrend geluid maakt? Net of je buik knorre?

Ik hoor het insect in de avond, als ik mijn leeslamp aan heb. Het insect knort dan is het even stil en dan begint die opnieuw. Ik heb het insect niet gezien, daar het op het hout van de woning zeer moeilijk insecten zijn te herkennen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Insecten
1.8K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Is het geen zagend geluid? dat zou duiden op een rat.

Antwoorden (1)

Ga maar eens goed op onderzoek uit, want het zou zo maar de boktor kunnen zijn. Als je die genoeg hebt, vreten ze je hele steunbalken op.